He is not a jerk afterall.

14 11 2008

Ted baker : dia nampak muda sundel! mak speku dia vitamin c!
V : dia tak kawen lg ke nok?
Ted Baker : entah, dia pandai mendayung, dah kot? kau rasa? aku rasa dah kahwin.
V : aku rasa tak lagi. dia cuma kuat senyum dan kurang marah, sebab tu nampak muda.
Ted Baker : OMG. memang dia kuat senyum pun. mak rasa betul apa kau cakap.
V : kalau mak ada RM500Billion
V : mak nak beli 2 pulau
V : buat resort
V : dan ada 10 restoren
V : dan 1 kerajaan langit *laaarrrriiikkkkkk
Ted Baker : sudahlah tu, jangan nak berangan.

Entah apa-apa lah perbualan aku dengan V, merepek-repek aje! Tapi she is now one of my favorite person, not because of her looks *tercampak sebab kau pun jelmaan musang sebenarnya V, or money *kau melancong ke luar negara setiap bulan ke V? atauuuuuuuuuuu pun sebab-sebab seksual *pengsan.

Tapi aku suka V sebab dia ikhlas dalam berkawan dan she is very open minded. Aku tahu ramai lagi yang macam tu kat luar. Aku pun tak tahu siapa lagi yang baca blog merepek ni, tapi kalau nak berkawan jom le. Aku tak sombong tau. Aku mulut je jahat *kan Hidney!?, tapi aku hati not so jahat, tak jugak baik sangat. Biasa-biasa je. Orang kata sesedap rasa. Kaya-raya tu tidak, miskin papa kedana pun tidak. Apa tu orang cakap, secukup rasa gayanya.

Aku pun tak nak la berkawan dengan orang kaya raya ni (kalau tak kekwat tak ape lah), tapi still aku segan sebab aku ni anak penoreh getah sahaja. I am a rubber tapper’s son! Darah daging aku hasil dari duit getah. Nak ke kawan dengan aku?. Bagi yang papa kedana pula, aku tak kisah janji takde konsep menggunakan aku. *ada ke orang papa kedana tercongok membaca blog? Baik kerja cari rezeki.

Hari ni aku jumpa seorang kawan baru, he is not a blogger, stop don’t ask for a link. Borak punya borak dia mengaku yang dia adalah cikgu yang dah 13 tahun mengajar. OMG, bleh bayangkan aku mengajar 13 tahun di sekolah? Wakaka. Tapi sebenarnya, he inspires me. Siapa cakap cikgu tak boleh stylo, boleh je kan? Ok dia takde la stylo tapi dia jaga pemakanan so he looks younger. Tapi dia tanya aku umur 18 tahun ke? Larekkk*. Aku muda lagi keee?? Wah menjadi taktik diet ciptaan aku tu. Harus diteruskan. Bukan apa, kerjaya ni, kalau tak kena gaya boleh sakit jiwa tau tak! 1 kepala nak layan paling kurang 20 kepala, 20 perangai, 20 peel. Kau gila? Kawan sorang buat hal pun kau dah meroyan, ini kan pulak 20 orang. Doakanlaaaaa!.

Dia tanya aku apply posting mana. Aku cakap kat Labuan. Terus dia terdiam! Wakaka. Then aku cakap la aku mintak Kelantan then dia cakap option aku tu senang dapat di Kelantan. Banyak kekosongan katanya untuk option itu. Aku pun rasa aku dapat sini. Aku tak kisah lah kat mana-mana pun. Tapi kalau dapat kat kampung pun syok jugak. Dah tentu aku dapat daerah lain, boleh la sewa rumah dan membeli barangan rumah. Kalau bosan-bosan, boleh balik rumah parents aku. Idea yang bernas tu. Aku pun boleh mulakan business kat sini.

Jadi bersiap-sedialah sesiapa yang berada di Kelantan. Sila isi borang kalau nak berkenalan. Boleh lepak-lepak kopitiam, ataupun ada sedara-mara nak kahwin ke; aku nak mulakan business wedding photography neh!!!

Nanti aku bagi la komisyen, aku bukan pengemut!! OK aku nak lunch dulu!

Ted

Actions

Information

8 responses

14 11 2008
Hidney

mulut longkang + hati baik = ted

adeh…

14 11 2008
Yan

Kecur mulut tengok lunch ko nok :-p…

14 11 2008
thegossiplounge

Hidney : Carut iols ke?

Yan : Merasa!!!!!

14 11 2008
ismal

‘aku bukan pengemut’

ye ke?~ :p

14 11 2008
ismal

aahahhahah~

cikgu2 professional katakan 😛

14 11 2008
ismal

hahahahah~~

kaedahnya sherita trus tutup blog. ;P
sian dia kan. masuk 360 trus. tp pd aku mmg xsetuju gak featuring students dia sumer bagai kat blog tu.

14 11 2008
bashy

tu dia.. iols org kelantan.. mrasa nnti stay Kelntan lama2 kalo uals ade *iols x drive, nangis nk travel*.

x ngaku pemgemut ke? kemut selalu gak kan?*ops, lareeeek

nasi kukuskah ittew?? sedap skali…

14 11 2008
thegossiplounge

Bashy : Ala naik la kete cabuk I tu, no problem. Tu pun kalau u sudi!

Leave a Reply

