Live daripada Jambatan Pulau Pinang.

5 10 2008

Jammed, jammed, jammed!!! Tensi0n. Pengulas ERA tak habis-habis suruh tangguh perjalanan. Tangguh kepala kucing kau! Nak tangguh nak dok melopong kat mane?? Vodoh!

Ted Baker

Advertisements

Actions

Information

3 responses

5 10 2008
conan_skywalker

aku simpati nyah kat ko. smlm aku pi hantar adik aku balik penang, jalan dh sedia jam. dah le kt jmbatan tu dok renovet tak siap2 lg. di tambah pulak dengan ujan. mmg cukup perisa uals.

bawak2 bertendang la ye. ko dengar ERA tu pun x berguna skrg ni.

5 10 2008
HooKeD

Sabar nok, mak faham perasaan ko, mak balik dari singapore, biasa 5jam, ini 10 jam nok, naik bisul bontot aku!!!!!!!!!!!!!

5 10 2008
hidney

time semua nak balik kerja ni memang ler jalan jam. semalam mek jammed 2 jam kat sempadan brunei mesia. diowang bleh bukak 2 kaunter jer time orang ramai nak masuk sempadan? hampehzzzz

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: