Nan ado mood

15 09 2008

Assalamualaikum w.b.t.

Hye uals! How are you? Rindu sangat nak update blog ni. These past few days memang tak sempat (atau malas). Posting kat bawah ni pun aku buat kat CC sebab kat Merbok area kampung tok aku tu takde GPRS coverage, apatah lagi 3G. Lupakan ajelah. Sedeyhh! Nasib baik laa ada sepupu sepapat yang sudi menghiburkan hati.

Sepatutnya aku balik Penang lepas berbuka semalam tapi disebabkan janji Melayu, aku lupakan hasrat tu. Sialan la kalau janji dengan Melayu ni kan? Siap off HP. Berjanji bagai nak rak. Tapi takpelah, sempat aku tidur rumah Tok Teh lagi sekali. Lagipun bila dah kenyang, badan rasa berat. Nak drive pun tak larat walauuupun auto kaedahnya. Semalam aku berbuka puasa rumah Tok Andak, kena jugak dengan selera aku. Maklumlah aku ni memang tak memilih. Fendy pun ada sekali. Dah besar panjang dia. Tinggi dari aku…. Lepas berbuka, aku pergi rumah Tok Teh, tengok TV dan picit-picit kaki diae. Sian Tok Teh.

Tak lama pastu, Kak Fiza pulak kena sengat tebuan. Dia terpijak tebuan tu. Aku offer nak anto ke klinik tp she said she can still drive so takpe lah. Kak Fiza pergi sendiri. Lepas tu Pak Tam datang, borak-borak kejap. Aku tak pergi tarawikh pun. Sambil tengok TV, aku tengok-tengokkan adik Lissa buat homework.

4.00 AM, Tok Teh kejutkan aku bangun sahur. Senang pulak aku bangun bila tidur rumah dia. Mungkin sebab dia kelakar, so semangat nak bangun dengar lawak Tok Teh ku sayangggg….. Dalam pukul 5.15, aku gerak balik Penang. Nasib baik tak sesat. Reached home at about 6.20, ambil apa yang patut lepas tu terus pergi office.

Hari ni ada perhimpunan. Macam biasa lah. Nothing special.

Aku baru habis kelas ni. LP aku kena kritik. Aku rasa memang patut pun sebab terlalu banyak yang aku nak capai dalam masa 1 jam 20 minit tu. Sampai 2 specific objective tu apa ke heiii nye yop? Aku pun tak tahu apa yang aku fikirkan masa buat tu. Mungkin aku fikir nak ajar seberapa banyak mungkin sebab lepas ni kan aku cuti 3 bulan tunggu posting, plus aku nak cover balik kerja sebulan yang aku manis mulut dengan dwaang tu. Sebulan tu mana ada kerja sangat. Sekarang ni bertimbun lah kerja. Tadi pun bertimbun aku bagi kerja.

Hari ni memang macam takde mood. Tak tahu kenapa… Mungkin mood raya aku dah datang tapi aku kena mengajar jugak lagi 2 minggu. Yang penting tadi one of my students tanya, seronok ke jadi cikgu? Haha.. Aku suruh dia tanya guru pembimbing aku.

I really have no idea at the moment. I’ll tell you why in my next posting. Ada meeting ni.

Ted Baker

Actions

Information

6 responses

15 09 2008
areps

Hi dear, this morning I got a SMS from my KB. He seems enthusiastic.
“Semangat baru katanya”

Apparently I didn’t see that in this particular posting. Wonder where it goes.

Is anything bothering u KB? “Semangat raya dah mrasuk ke u ol?”

Jgn lupa pelan kita!! AWAS

15 09 2008
adam

ted-biasa la isnin. puasa lagi. dah nak raya lagi. seronok kat kampung lagi. lepas raya sure lagi teruk punyalah

15 09 2008
ombk

tetiba rindu pulak….nape erk???

15 09 2008
hidney

i just bought myself a cool OMNIA phone as a reward to myself for being a good boy (tetiber)… but last night, hp tu mcm non ado jer. rasa nyesal plak beli memahal. baek beli hp cikai kat petaling street jer. tak payah nak dok reset jer.

so i guess you are not alone. we are in it together… the mood swing!

16 09 2008
thegossiplounge

Owhhh. Pity of u.

16 09 2008
ombk

hye….

Leave a Reply

