Terima kasih daun keladi

28 08 2008

Dalam sakit, sempat kan singgah untuk my anecdote!

Rindulah nak menulis dalam BM. Dah lama tak menulis dalam BM. Masa aku menaip ni pun, asyik nak tertulis perkataan BI aje. Rasanya aku memang lemah sikit nak menulis dalam BM, terutama kalau nak dibandingkan dengan Kash, memang bahasanya puitis betul. Kalau aku nak tulis puitis tu boleh, tapi tak tercapai la maksudnya. Maksudnya korang tak faham lah apa aku tulis!

Semalam aku tak sihat. Aku ingatkan sakit biasa, rupanya gastrik. Aku tak pernah kena gastrik seumur hidup aku, jadi bila kena tu terkejut jugaklah. Nasib baik tak ada apa-apa. Sebenarnya sejak pagi semalam lagi aku sakit tapi aku tahan aje. Pagi tadi dah tak tahan terus pergi klinik. Tu pun aku bangun pukul 9.00 pagi. Memang sedap tidur bila orang lain pergi kerja kan?

Bila ke klinik, doktor tu cakap, gastrik aje dan dia bagai aku ubat dan tentunya… MC. Sayanglah sebab aku baru nak bambu student aku hari ni. Both classes kena hantar kerja rumah hari ni. Sukalah tu kan aku tak datang. Apa pun thanks to my KB; Areps yang sudi bertanya khabar, YM seperti biasa. Tapi dua bulan lagi tak tahu la boleh YM sekerap ini ke tidak sebab he will be leaving to the UK for 6 weeks. LEEUK number 2 la kaedahnya kan? Thanks to Kak Mass, Juey, Azie, Effa and the most adorable Ikhmal Hisham for being there for me. I appreciate it!

The thing about being sick is, you do hope people care for you but sometimes if you can take care of yourself than it would be better. It’s nice to know that some people really cares for you. Tak ramai pun takpe, janji ada, kan?

So i spent the day in front of my lappy and TV.. I still switched on the air cond althought the room was actually quite breezy. Then ber-SMS dengan my B jer lah.. B pergi kerja at about 3. Aku cakap aku nak tidur tapi tak ada mood nak tidur. YM je lah dengan Areps dan kawan-kawan yang lain. Pagi tadi aku call call ayah, cakap dgn dia apa jadi dgn aku semalam. Nasib baik dia tak risau sangatlah. Lagipun gastrik aje. Apa lagi, mintak fund la skit hujung bulan ni kan, tak reti-reti ke?!

Terima kasih daun keladi, kalau sakit, tanya khabarlah lagi!

Ted Baker

Actions

Information

10 responses

28 08 2008
areps

leeUK ke2 katanya.. saper la i ni.

BM sekerat jalan jer?

skrg musim2 sakit. biasalah tu. dugaan.

28 08 2008
Faisal Admar

omg! itu 3g iphone ke? omg omg!

28 08 2008
Faisal Admar

underwater? ada lagi stok ke? brp RM?

29 08 2008
Faisal Admar

3g tu ada yg cakap system jek… takleh buat video call pon? betol ke?
btw 2k under water tuh… 8g or 16g?

29 08 2008
Faisal Admar

Hehe suggest pakai HTC tapi dia pakai iPhone… kenapa tak suggest jek blackberry 😛

29 08 2008
Faisal Admar

hehe aku pun minat apple… but apple agak mahal 😛 so kalau aku tak boleh beli apple… aku makan apple je lah! tapi under water 2k ek? if original di kedai berapa? dah ada di pasaran ke? (“,)

29 08 2008
Faisal Admar

ipod touch dengan ipod classic mana best? eh skrng pakai bukan mac book ke?

29 08 2008
Faisal Admar

eh bukan dah pakai getz ke? berapa biji kete nak pakai neh?

29 08 2008
Faisal Admar

hehe getz kuning kan? hmm nak beli bmw plak ke?

29 08 2008
Faisal Admar

gen2 tak best lah… baik swift 😛

Leave a Reply

