Dengki part 1

13 08 2008

Aku tak faham la dengan perangai manusia ni. Pasaipa perangai hangpa teruk sangat?!Mak pak hangpa tak ajaq hangpa ka? Yang hangpa dok berdengki dengan orang ni pasaipa? Hidup hang susah ka? Tak cukup makan? Duit takdak? Tak aman ka hidup hangpa kalau tak berdengki kat orang? Pasaipa busuk hati sangat? Hangpa ni muslim ka kapir? Makan babi? Cubaaaa la jangan dok berdengki dengan orang boleh dak? Hang buat kerja hang dahla, yang hang nak berdengki, busuk hati, niat jahat dengan orang tu pasai apa? Barua taik ayam tol la! Aku tahu hang baca, klu hang terasa, memang patut tapi satu ja aku nak habaq, hang tengok sekeliling hang skarang ni, hang rasa Allah merahmati ka hidup hang? Dengan susah hati, susah payahnya hang la ni? Hang guna skit otak tu jangan dok letak kat kepala lutut ja! Cibai!!

Tudiaaa Ted Baker dah mencarut. Lenkali aku carut depan muka hang!

Ted Baker

Advertisements

Actions

Information

3 responses

13 08 2008
areps

takotttt…. teratak dah mengamokkk

13 08 2008
Kazz

Tooo diaaaaa~~~
boo..why like this leee..
chill man!

16 08 2008
love-n-hate

marahnye dia ni… sabar ehh!! 🙂 winkwink

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: